حلال 402

خرید حلال402

 

باسلام خدمت مشتریان عزیز شرکت بین المللی کیمیا تجارت بهنام در این صفحه قصد داریم همه اطلاعات مربوط به خرید حلال 402 و تامین آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

قیمت حلال 402 صادراتی امروز

 

نماد تجاری
ISVESCABEX0020417
تاریخ عرضه 11-09-1402
قیمت پایه عرضه   544 دلار
آخرین قیمت معامله شده  544 دلار
ترم تحویل  اف سی ای
مکان تحویل اصفهان
بسته بندی فله
روش پرداخت تی تی 10-90
تناژ عرضه شده 15000 متر مکعب
حداقل میزان خرید 3000 متر مکعب
 نوع معامله نقدی

 

فروش حلال 402 صادراتی

 

حلال402 یا وایت اسپریت ( Solvent 402 ) یک ترکیب هیدروکربنی است که از برس نفت سفید (معروف به کروزن یا کروسن) تولید می‌شود. این حلال هیدروکربنی پر از هیدروکربن‌های آروماتیک و ترکیبات خطی است. حلال‌های وایت اسپریت انواع مختلفی دارند که حلال 402 یکی از آن‌ها است.

 

حلال 402 چیست؟

 

وایت اسپریت 402 یا حلال 402 مخلوطی از هیدروکربن های پارافینی می باشد. این ماده یکی از محصولات اصلی صادراتی کشور ایران به حساب می آید و در صنایع ساخت رنگ حلالی پرکاربرد به شمار می رود. از دیگر اعصای خانواده ی حلال 400 می توان به حلال 406، حلال ویژه و حلال 410 و… اشاره کرد.

این ترکیب که یکی از مشتقات نفتی به حساب می آید، ترکیبی از آلیافاتیک، زنجیره های هیدروکربنی و یا هیدرکزبن های آلیسیکلیک با تعداد کربن 7 الی 12 است. این ماده در آب محلول نیست و به عنوان یک حلال استخراجی،رقیق کننده ی رنگ، از بین برنده  یچربی ها و… شناختهمی شود. در ادامه کاربرد های آن را مشاهده می کنید:

کاربرد های حلال 402:

 

پلاستیک

لاستیک و تایر

صنایع رنگ

حلال جوهر

و…

در اروپای غربی حدود 60٪ از کل مصرف این وایت اسپریت در رنگ ها ، لاک ها و وارنیش ها می باشد.

توجه نمایید که این ماده حلال جوهر هم می باشد و اگر لباستان دارای لک جوهر است و با ایزوپروپیل الکل از بین نرفت، می توانید این ماده را نیز استفاده نمایید.

انواع و گریدهای حلال 402:

 

سه نوع و سه گرید مختلف از وایت اسپریت وجود دارد. دسته بندی انواع این مواد بر اساس نوع تولید آنهاست که شامل:

  • (hydrodesulfurization (removal of sulfur) alone (type 1
  • (solvent extraction (type 2
  • (hydrogenation (type 3

حال هر کدام از این دسته ها خود به سه گرید مختلف تقسیم بندی می شوند. گرید با نقطه فلش پایین، گرید معمولی و گرید با نقطه فلش بالا همچنین یک گرید از درجه صفر نیز وجود دارد که با نام جزء تقطیر شده شناخته می شود و عمدتا شامل هیدروکربن های اشباع C9 تا C12 با دامنه جوش بین  140 تا 200 درجه سانتی گراد است. به حلال 402 اصطلاحا آروماتیک پایین می گویند. همچنین حلال آروماتیک بالا را نیز با نام حلال ویژه می شناسند که به عنوان رقیق کننده در صنایع الکل سازی، رنگ سازی و صنعت چاپ کاربرد دارد.

 

تولیدکننده و فروشنده حلال 402 و 403 با قیمت مناسب (تناژ

حلال ۴۰۲ در صنعت رنگ

 

حلال ۴۰۲ به عنوان یک حلال در صنعت رنگ استفاده می شود. این ماده به عنوان حلال بعضی از لاستیک ها، آلكیدهای چرب اپوکسی استفاده می شود كه غالباً در تولید و دریافت لاك های روغنی رقیق شده استفاده می شود. اگرچه اثربخشی استفاده از حلال ۴۰۲ تا حدودی کاهش یافته است، اما جایگزینی جزئی از حلال ۴۰۲ معمولی یا استفاده از آنها در مواد رنگ باعث افزایش خاصیت بهداشتی پوشش ها می شود. استفاده از حلال ۴۰۲ اجازه می دهد تا به میزان قابل توجهی مصرف رنگ ها را کاهش داده و این حلال نفتی هیچ گونه تاثیری بر پوشش رنگ ندارد.

مواد رنگ و لاک عمدتاً برای پوشش فلز، چوب، پلاستیک استفاده می شود و به آنها پایداری، استحکام و چسبندگی خوبی می بخشد. اساس تولید رنگ و لاک ها، وایت اسپریت (تینر رنگ مصنوعی) است. قیمت مطلوب حلال ۴۰۲ و اطلاعات ایمنی به نوبه خود، تقاضای زیادی برای این محصول ایجاد می کند. برای اطمینان از وجود محصولات مورد نیاز در بازار، باید به عنوان ماده اولیه (MSDS حلال ۴۰۲ بی بو) توجه شود. برای تولید رنگ ها از روغن های گیاهی، حلال ها ، وایت اسپریت، رزین های نازک مصنوعی، رزین های طبیعی و مصنوعی، رقیق کننده ها، پلاستیک سازها و سایر مواد تشکیل دهنده استفاده می شود.

حلال ۴۰۲ در سیالات آنتی باکتریال برای چوب

 

ضد عفونی کننده چوب – ضد عفونی کننده چوب در آب یا وایت اسپریت حل می شود، که با موفقیت، میکروارگانیسم هایی را که باعث پوسیدگی و سایر فرایندهای منفی چوب می شوند، از بین می برد و در شرایط عملیاتی مختلف از آن محافظت می کند. ضد عفونی کننده ها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند: ضد عفونی کننده های پیشگیرانه و برنامه راه حل های ضد عفونی کننده.

حلال ۴۰۲ به عنوان پاکننده گریس از سطوح فلزی

 

قبل از رنگ آمیزی سازه های فلزی، اتصالات، تجهیزات صنعت و سایر موارد از حلال ۴۰۲ برای خرد کردن / تمیز کردن استفاده می کنند. حلال ۴۰۲ سطح گریس را تمیز می کند، اما فیلمی را به جا می گذارد، که خواص چسب سطح را تخریب می کند.

کاربرد حلال ۴۰۲ در آماده سازی قیر، شیل و مستر بام های لاستیک اتومبیل

 

روشی برای تهیه ماستیک قیر شامل مخلوط کردن در میکسر قیر گرم، تالک، چسب های لاستیکی بر اساس نسبت لاستیک طبیعی و حلال ۴۰۲ در یک محدوده از پیش تعیین شده. حلال ۴۰۲ همچنین روغن های معدنی، قیر، و رزین را به خوبی حل می کند و قیمت محصول نهایی را در مقایسه با سایر حلال ها بالا نمی برد.

کاربرد حلال 402 برای انحلال خمیرهای صیقل دهنده و آسیاب

 

تکه ای از خمیر جامد به مقدار کمی در حلال ۴۰۲ محلول است و بر روی دیسک اعمال می شود، که می توانید جزئیات جلا را شروع کنید. برگه اطلاعات ایمنی حلال ۴۰۲ به دلایل سازگاری شیمیایی حلال و مواد صیقلی جداگانه انتخاب می شود. از خمیرهای پرداخت نه تنها در مباحث فنی، بلکه در هنر و سرگرمی نیز استفاده می شود و از آنجا که توجه خاصی به کیفیت فرآیند تولید کننده می شود، در این حالت باید از وایت اسپریت معطر کم رنگ یا وایت اسپریت بی بو استفاده کرد.

نکات ایمنی و شرایط نگهداری در مورد حلال وایت اسپریت

 

  • اولین نکته‌ای که باید در مورد این حلال بی‌نظیر بدانیم آن است که باید آن را در یک محیط خنک، خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری شود. مراقب باشید که باید این حلال را دور از مواد اشتعال‌زا نگهداری کنید. همچنین برای نگهداری این محصول باید از ظروف دربسته استفاده کرد. همچنین نقطه اشتعال این ماده ۳۴ تا ۴۳ است پس اصلاً آن را در کنار مواد اکسیدکننده قرار ندهید.
  • استنشاق بخارات حلال ۴۰۲ می‌تواند باعث تحریک ریه شود و در نتیجه تحریک ریوی ممکن است سرفه، ورم ریوی، خواب آلودگی و سرگیجه اتفاق بیفتد. حتی چشم‌ها هم ممکن در معرض این حلال، تا حدودی تحریک شود. تماس این ماده با پوست می‌تواند منجر به خارش یا تحریک پوست شود. ورود این ماده به بدن از طریق خوردن (بلعیدن) می‌تواند خطرناک یا حتی کشنده باشد. بنابراین در صورتی که این ماده با پوست شما تماس پیدا کرد، حتماً محل تماس را با آب شستشو دهید. همچنین در صورتی که مصدوم این ماده را خورد، پیش از مراجعه به مراکر درمانی می‌توانید از نوشیدن آب کمک بگیرید. برای کار با این ماده حتماً از ماسک، دستکش و وسایل حفاظت فردی لازم استفاده کنید.

برای خاموش کردن حلال ۴۰۲ به هیچ عنوان از آب استفاده نکنید بلکه از موادی مثل مواد شیمیایی خشک، دی اکسید کربن و فوم الکل کمک بگیرید.

حلال 402 را از کجا بخریم:

 

شرکت کیمیا تجارت بهنام آمادگی تامین کلیه محصولات زیرمجموعه نفت/گاز و پتروشیمی را از کشورهای ایران و قطر را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه همکاری با ما در ارتباط باشید.

قیمت حلال 402 ایران

 

به دلیل نوسان قیمت برای دریافت اطلاعات دقیق با شرکت در ارتباط باشید.

 

ارتباط با ما

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم

شما عزیزان می توانید به یکی از روش های زیر با شرکت بازرگانی بین المللی کیمیاتجارت بهنام در ارتباط باشید.

شماره واتساپ تجاری شرکت :00989022311383

شماره همراه : 09056675217

ایمیل : info@oskartrading.com

آدرس : ایران،شیراز،مجتمع خلیج فارس،پلاک 4472

  • تاریخ انتشار : 2022-10-25
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :