تامین کننده نرمال هگزان صادراتی از ایران

خرید نرمال هگزان

 

سلام به مشتریان گرامی شرکت کیمیا تجارت بهنام در این صفحه تمام اطلاعات مربوط به خرید و تامین نرمال هگزان را در اختیارتان قرار می دهیم. با ما همراه باشید.(تامین کننده نرمال هگزان صادراتی از ایران)

 

قیمت نرمال هگزان صادراتی امروز

 

نماد تجاری
INHESCABEX0020210
تاریخ عرضه 30-1-1402
قیمت پایه عرضه 7950دلار
آخرین قیمت معامله شده 795 دلار
ترم تحویل اف سی ای
مکان تحویل ایران
بسته بندی فله
روش پرداخت تی تی
تناژ عرضه شده 2000 تن
حداقل میزان خرید 25 تن
 نوع معامله نقدی

 

متانول صنعتی | فروش متانول صنعتی | قیمت متانول صنعتی

 

هگزان صادراتی

 

شرکت کیمیا تجارت بهنام آمادگی تامین کلیه محصولات زیرمجموعه نفت/گاز و پتروشیمی را از کشورهای ایران و قطر را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه همکاری با ما در ارتباط باشید.

 

نرمال هگزان 

 

فرمول شیمیایی این ماده C6H14 می باشد . به آن نرمال هگزان هم می گویند . این ماده از مشتقات نفتی است .یک مایع یی رنگ است با بوی کمی نامطبوع , به شدت قابل اشتعال است بخارات آن خاصیت اشتعال دارد . n- هگزان به صورت خالص در آزمایشگاهها استفاده می شود .

در صنایع این ماده یه صورت ترکیب با حلال ها و مواد شیمیایی دیگر استفاده می شود .مهمترین استفاده از حلالهای حاوی n – هگزان برای استخراج روغن گیاهی مثل روغن سویا می باشد . همجنین این حلال ها به عنوان ایحنیت تمیز کننده در  رنگ ها ، نساجی و لوازم خانگی استفاده می شود .  این ماده درآب حل نمی شود .این ترکیب نفتی شامل یک ترکیب آلکان و ترکیب ارگانیک فعال می باشد .n-هگزان یک آلکان بدون شاخه است که شامل 6 ا تم کربن می باشد,که به صورت یک حلال غیر قطبی عمل می کند. کاربرد دیگر این ماده به عنوان یکی از حللال های تینر در کنار نرمال بوتانول  و متانول و ایزوپروپیل الکل و حتی اتانول است .

 

فروش هگزان خوراکی

 

موارد کاربرد هگزان

 

استفاده و کاربرد هگزان به طور معمول در صنایع مختلف به وفور دیده می شود. از جمله کاربرد گسترده آن، به عنوان پاک کننده است.

صنایعی مانند مبل سازی، چرم سازی، صنعت کفش و همچنین صنعت چاپ و لاستیک سازی بیشترین استفاده را از این ترکیب شیمیایی دارند.

۱)استفاده در ساخت انواع دماسنج ها، به ویژ انواع حساس و با دقت بالا . در این دماسنج ها به جای جیوه گاهی از هگزان استفاده می شود.

۲)در صنعت روغن سازی خرید هگزان خوراکی  استفاده وسیع دارد . به این صورت که برای تسهیل روند استخراج روغن از دانه هایی مانند کانولا، ذرت، بادام زمینی همچنین کتان ، سویا از هگزان استفاده می کنند.

۳)روند این فرایند به این صورت است که یک جریان بسیار سرد از هگزان با روغنی که از دانه ها گرفته می شود مخلوط می شود و بعد از منجمد شدن روغن و ذوب روغن ، هگزان در یک روند تبخیر از روغن جدا می شود.

۴)دیگر استفاده و خرید هگزان صنعتی در صنایع پتروشیمی و پالایشگاه ها است . در صنعت پتروشیمی هگزان را در جایگاه حلال فاز مایع در پروسه تولید پلی اتیلن بهره می گیرند . همچنین در تولید نمودن پلی پروپیلن تجاری هم به عنوان حلال استفاده می شود.

۵)از گرید تجاری این ترکیب آلی در صنعت چسب سازی استفاده می کنند . در این صنعت،  با خرید هگزان نرمال آن را با حلال های هیدروکربنی مخلوط می کنند.

۶)برای تولید کردن انواع توپ ورزشی، تولید باند و چسب زخم همچنین در تولید کیف و کفش و نیز در صحافی نمودن کتب استفاده می شود.

۷)جالب است اما در داروسازی نیز از خرید هگزان خوراکی استفاده می کنند و برای اینکه قرص ها شکل خود را بگیرند از آن به عنوان قالب کمک گرفته می شود. البته بعد از شکل گیری بلافاصله از قرص جدا می کنند.

۸)در صنعت چوب برای ساخت جلا دهنده ها و چسب ها و نیز در ساخت روکش چوبی برای تولید مبلمان از خرید هگزان صنعتی بهره می برند.

۹)از ترکیب آلی هگزان برای ساخت فوم های پلی یورتان، فوم های پلی اتیلن ترفتالات و همچنین تولید پلاستیک اکریلیک بهره گرفته می شود.

در صنعت عطرسازی به عنوان آئروسل استفاده می گردد.

 

قیمت هگزان

 

 

 

ارتباط با ما

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم

شما عزیزان می توانید به یکی از روش های زیر با شرکت بازرگانی بین المللی کیمیاتجارت بهنام در ارتباط باشید.

شماره واتساپ تجاری شرکت :00989022311383

شماره همراه : 09056675217

ایمیل : info@oskartrading.com

آدرس : ایران،شیراز،مجتمع خلیج فارس،پلاک 4472

  • تاریخ انتشار : 2023-06-20
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید