تامین کننده نفت گاز صادراتی از ایران

خرید نفت گاز

 

سلام و عرض ادب خدمت مشتریان شرکت بین المللی کیمیا تجارت بهنام در این صفحه قصد داریم اطلاعات کاملی درمورد خرید و تامین نفت گاز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.(تامین کننده نفت گاز صادراتی از ایران)

 

قیمت نفت گاز صادراتی امروز

 

نماد تجاری
تاریخ عرضه 29-06-1402
قیمت پایه عرضه -95 دلار پلتس
ترم تحویل سیف
مکان تحویل بنادر امن کل دنیا
بسته بندی فله
روش پرداخت تی تی یا کش
تناژ عرضه شده 35 هزار تن
حداقل میزان خرید 35 هزار تن
 نوع معامله کشف پریمیوم

 

 

صادرات گاز ایران به روسیه

 

مقایسه وضعیت تولید و صادرات ایران و روسیه به عنوان دو کشوری که رتبه‌های اول و دوم بیشترین ذخایر گازی جهان را در اختیار دارند تفاوت فاحشی را نشان می‌دهد. در حالی که میزان تولید روزانه ایران حدود ۸۰۰ میلیون مترمکعب در روز است این رقم برای روسیه حدود ۲ میلیارد مترمکعب در روز است. این تفاوت فاحش طبیعتا در میزان صادرات نیز خود را نشان می‌دهد. صادرات سالانه گاز روسیه تقریبا معادل ۱۸۰ میلیارد مترمکعب است که حدود ۱۳۰ میلیارد مترمکعب آن راهی اروپا و ترکیه می‌شود. این در حالی است که صادرات سالانه گاز ایران در بهترین حالت ۲۵ میلیارد مترمکعب است. با این حال ایران با این میزان تولید بعد از روسیه و آمریکا سومین کشور تولید گاز دنیا را در اختیار دارد. 

طبق گفته مقامات شرکت ملی گاز، تولید گاز ایران روزانه حدود ۸۰۰ تا ۸۱۰ میلیون مترمکعب است و این در حالیست که روزانه تقریبا معادل ۷۵۰ میلیون مترمکعب گاز در کشور مصرف می‌شود؛ بنابراین طبق گفته سخنگوی شرکت ملی گاز اگر صادرات ایران را نیز به این مقدار مصرف اضافه کنیم می‌توان گفت که میزان مصرف از تولید گاز در کشور بیشتر است.

نکته دیگر اینکه کل صادرات گاز ایران در حال حاضر روزانه در خوشبینانه‌ترین حالت ۷۵ میلیون مترمکعب است که عمده آن به دو کشور ترکیه و عراق صادر می‌شود. یعنی حدود ۳۰ میلیون مترمکعب از صادرات گاز ایران سهم ترکیه و حدود ۳۸ تا ۴۲ میلیون مترمکعب نیز سهم عراق است.

 

نبض کُند گاز ایران در بازارهای صادراتی/ غفلت ادامه دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

شرایط خرید گازوئیل صادراتی

 

گازوئیل ایرانی در تناژ بالا توسط شرکت ملی نفت ایران تولید و به خریداران حوزه خلیج فارس عرضه می شود. بازار هدف اصلی گازوئیل ایران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه امارات تا بندر عجمان است. شرکت کیمیا تجارت بهنام آماده ارائه خدمات دلالی خرید به خریداران گازوئیل با مدت فوب از بندرعباس می باشد تا تمامی مراحل خرید از طرف ایشان پیگیری شود.

خریداران گازوئیل ایران

تامین گازوئیل ایرانی جهت صادرات به کردستان عراق، ارمنستان، تاجیکستان و ترکیه.

 

قیمت فروش نفت ایران

قیمت هر بشکه نفت ایران چقدر است

 

بر اساس برآوردها و تخمین‌های مؤسسات بین‌المللی انرژی، قیمت جهانی نفت در سال آینده بیش از ۹۰ دلار خواهد بود. به عنوان مثال گزارش ماه دسامبر اداره اطلاعات انرژی آمریکا، متوسط قیمت نفت برنت در سال ۲۰۲۳ را ۹۲ دلار به ازای هر بشکه پیش‌بینی کرده است.

 

صادرات گاز ایران به ترکیه

 

 آمارهای منتشر شده توسط اداره آمار ترکیه نشان می‌دهد مبادلات تجاری ایران با این کشور در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی رشد ۲۶ درصدی داشته و به چهار میلیارد و ۸۰۹ میلیون دلار رسیده است. مبادلات تجاری دو کشور در مدت مشابه سال قبل سه‌میلیارد و ۷۹۹ میلیون دلار اعلام شده بود.

 

صادرات گاز ایران به اروپا

 

شرکت کیمیا تجارت بهنام آمادگی تامین کلیه محصولات زیرمجموعه نفت/گاز و پتروشیمی را از کشورهای ایران و قطر را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه همکاری با ما در ارتباط باشید.

 

قیمت گازوئیل صادراتی به افغانستان

 

به دلیل نوسان قیمت برای دریافت اطلاعات دقیق با شرکت در ارتباط باشید.

 

ارتباط با ما

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم

شما عزیزان می توانید به یکی از روش های زیر با شرکت بازرگانی بین المللی کیمیاتجارت بهنام در ارتباط باشید.

شماره واتساپ تجاری شرکت :00989022311383

شماره همراه : 09056675217

ایمیل : info@oskartrading.com

آدرس : ایران،شیراز،مجتمع خلیج فارس،پلاک 4472

 

فروش نفت گاز

 

شرکت بازرگانی کیمیا تجارت بهنام توانایی تامین تمامی محصولات زیرمجموعه نفت گاز و پتروشیمی را دارد لذا در صورت نیاز برای تامین صفر تا صد در تمامی ترم های اینکوترمز با ما در ارتباط باشید.

  • تاریخ انتشار : 2023-06-17
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید