خرید بروکری پلی اتیلن گرید تزریقی صادراتی از ایران

خرید پلی اتیلن گرید تزریقی

 

درود فراوان به مشتریان و همراهان عزیز شرکت کیمیا تجارت بهنام در این صفحه قصد داریم همه اطلاعات مربوط به خرید و تامین پلی اتیلن گرید تزریقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.(خرید بروکری پلی اتیلن گرید تزریقی صادراتی از ایران)

 

فروش صادراتی انواع پلی اتیلن

 

شرکت کیمیا تجارت بهنام آمادگی تامین کلیه محصولات زیرمجموعه نفت/گاز و پتروشیمی را از کشورهای ایران و قطر را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه همکاری با ما در ارتباط باشید.

 

واردات و صادرات پلی اتیلن

 

گرانول سنگین تزریقی یا همان پلی اتیلن سنگین تزریقی، نوعی از گرانول پلی اتیلن است که در گروه پلیمری پلی اتیلن سنگین قرار می‌گیرد. همان‌طور که از اسم این محصول مشخص است، برای فرایند قالب گیری تزریقی از آن استفاده می‌شود. پلی اتیلن ها، مدل های مختلفی دارند. برخی انعطاف‌پذیرند و برخی دیگر سفت هستند.

پلی اتیلن سنگین تزریقی، از سختی بالا، مقاومت شیمیایی، عدم نفوذپذیری و همچنین خواص دی الکتریکی برخوردار است. هرچقدر چگالی این محصول بالاتر باشد، پلاستیک قوی‌تر، سفت‌تر و در برابر گرما مقاوم‌تر می‌شود. این محصول، اگرچه مقاومت ضربه ای کمتری نسبت به پلی‌اتیلن سبک دارد، اما مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی همانند مقاومت آن در برابر تنش‌های شکننده محیطی خوب است؛ به عبارت دیگر می توان گفت که پلی اتیلن سنگین تزریقی از نظر مقاومت کششی، مقاومت شیمیایی، گرما، سختی سطح و مقاومت در برابر سایش، عملکرد مناسبی دارند.

 

کاربردهای پلی اتیلن سنگین تزریقی

 

 

ترکیبی عالی از خواص ، HPDE  را به ماده ای ایده آل در کاربردهای متنوع در صنایع تبدیل می کند. با توجه به نیازهای استفاده نهایی می توان آن را مهندسی کرد.

 

 

برخی از عمده ترین کاربردهای HPDE عبارتند از:

 

قیمت عمده فروشی و صادرات پلی اتیلن سنگین HDPE 7000F - تامین فرآورده های نفتی و پتروشیمی انتخاب مفید | آرکانو

برنامه های بسته بندی

 

پلی اتیلن با چگالی بالا در چندین برنامه بسته بندی از جمله جعبه ، سینی ، بطری شیر و آب میوه ، درب بسته بندی مواد غذایی ، قوطی جری ، طبل ، ظروف فله صنعتی و غیره استفاده می شود. در چنین برنامه هایی HDPE محصول نهایی را تحت تأثیر قرار می دهد استحکام – قدرت.

 

 

کالاهای مصرفی

 

کم هزینه و قابلیت پردازش آسان ، HDPE را به ماده ای انتخابی در چندین کالای خانگی / مصرفی مانند ظروف زباله ، لوازم خانگی ، جعبه های یخ ، اسباب بازی ها و غیره تبدیل می کند.

 

 

الیاف و منسوجات

 

به دلیل مقاومت کششی بالا ، HDPE به طور گسترده ای در طناب ، تورهای ماهیگیری و ورزشی ، تورهای کشاورزی ، پارچه های تزئینی و صنعتی استفاده می شود

 

از دیگر کاربردهای HPDE می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  1. لوله ها و اتصالات (لوله های گاز ، آب ، فاضلاب ، زهکشی ، طغیان دریا ، کاربردهای صنعتی ، محافظت از کابل ، پوشش لوله های فولادی ، محفظه های بازرسی بزرگ و منهول های فاضلاب لوله و غیره) به دلیل مقاومت عالی در برابر مواد شیمیایی و هیدرولیز
  2. خودرو – مخازن سوخت
  3. سیم کشی و کابل
  4.  ورق انرژی
  5. کابل های مخابراتی

 

ارتباط با ما

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم

شما عزیزان می توانید به یکی از روش های زیر با شرکت بازرگانی بین المللی کیمیاتجارت بهنام در ارتباط باشید.

شماره واتساپ تجاری شرکت :00989022311383

شماره همراه : 09056675217

ایمیل : info@oskartrading.com

آدرس : ایران،شیراز،مجتمع خلیج فارس،پلاک 4472

 

تامین پلی اتیلن گرید تزریقی

 

شرکت بازرگانی کیمیا تجارت بهنام توانایی تامین تمامی محصولات زیرمجموعه نفت گاز و پتروشیمی را دارد لذا در صورت نیاز برای تامین صفر تا صد در تمامی ترم های اینکوترمز با ما در ارتباط باشید.

  • تاریخ انتشار : 2023-05-18
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید