تامین کننده گاز بوتان صادراتی از ایران

خرید گاز بوتان

 

باسلام خدمت مشتریان عزیز شرکت بین المللی کیمیا تجارت بهنام در این صفحه قصد داریم همه اطلاعات مربوط به خرید گاز بوتان و تامین آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. (تامین کننده گاز بوتان صادراتی از ایران)

 

قیمت گاز بوتان صادراتی امروز

 

نماد تجاری
IBTPGPRBEX0020907
تاریخ عرضه 29-09-1402
قیمت پایه عرضه – 105 دلار
آخرین قیمت معامله شده – 120دلار
ترم تحویل اف سی ای
مکان تحویل جنوب ایران
بسته بندی فله
روش پرداخت تی تی 10-90
تناژ عرضه شده 5000 تن
حداقل میزان خرید 2000 تن
 نوع معامله کشف دیسکانت

گاز بوتان را از کجا بخریم:

 

شرکت کیمیا تجارت بهنام آمادگی تامین کلیه محصولات زیرمجموعه نفت/گاز و پتروشیمی را از کشورهای ایران و قطر را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه همکاری با ما در ارتباط باشید.

 

گاز بوتان

 

بوتان (Butane) نوعی هیدروکربن گازی با 4 اتم کربن، فرمول شیمیایی C4H10 و قابلیت اشتعال بالا است که به راحتی وارد فاز مایع می‌شود. نفت و گاز طبیعی مایع دو ماده اولیه اصلی آن را تشکیل می‌دهند، محصول پالایشگاه است و در دو ایزومر نرمال و ایزو تولید می‌شود. به طور معمول از آن به عنوان سوخت برای فندک‌ها و اجاق‌های قابل حمل، پیشرانه در ذرات معلق در هوا، سوخت گرمایشی، مبرد و ساخت طیف وسیعی از وسایل و محصولات استفاده می‌شود. همچنین در گاز مایع (LPG) نیز یافت می‌شود.

از سال 1987 که هیدروکربن‌ها جایگزین کلروفلوئوروکربن‌ها (CFC) به عنوان پیشران در بیشتر ذرات معلق در هوا شدند، بوتان به یکی از پیشرانه‌های متداول مورد استفاده در آئروسل‌های خانگی و صنعتی تبدیل شد. به همین دلیل است که می‌توان این گاز را در بسیاری از محصولات آئروسل یافت.

 

از گاز بوتان در چه مواردی استفاده می شود؟

 

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عرض شد، گاز بوتان دارای کاربرد های بسیار وسیعی است که در صنایع و کارخانجات مختلف در سراسر دنیا، از این نوع گاز استفاده های مختلفی به عمل می آید. در ادامه به چند مورد از این کاربرد ها اشاره خواهد شد.
از جمله مهم ترین کاربرد های این نوع گاز، استفاده از آن به عنوان سوخت می باشد. چه برای سوخت ماشین ها و انواع خودرو های سبک و سنگین و چه به برای آشپزی می توان از این نوع گاز استفاده نمود.
در صنایع تولید انواع محصولات شیمیایی، از این نوع گاز استفاده می شود. به عنوان مثال برای تولید انواع لاستیک های مصنوعی، همچنین برای تولید گاز اتان، تولید بوتانول و پروپیلن و … می توان از این نوع گاز استفاده کرد. بعلاوه در برخی موارد برای تولید اسید استیک نیز از گاز بوتان استفاده می شود.
در صنایع نفت و گاز نیز در مواردی که به گاز های کالیبراسیون نیاز باشد، می توان از این نوع گاز تحت این عنوان استفاده کرد.

 

کاربرد گاز بوتان

 

بوتان در مخلوط گاز کالیبراسیون در صنعت پتروشیمی استفاده می شود. بهداشت صنعتی و ردیابی تجزیه و تحلیل ناخالصی. گاز بوتان می تواند یک سوخت گاز در طیف سنجی جذب اتمی استفاده شود (AAS). بوتان برای ترکیب بنزین، استفاده می شود . چه به تنهایی یا مخلوط با پروپان، به عنوان یک ماده اولیه برای تولید اتیلن و بوتادین، و یک عنصر کلیدی در تولید لاستیک مصنوعی است. گازسازان واردکننده گاز بوتان آزمایشگاهی ، گاز بوتان خالص میباشد.

 

تولید گاز بوتان

 

هیدروکربن ها معمولا از دو روش تولید می شوند :

1. جداسازی براساس ایجاد شرایط تعادل فازی بین بخار ومایع ،تثبیت میعانات گازی براثر عمل تفکیک عناصر فرار از هیدروکربنهای سنگینتر براساس تعادل فازی بین بخار و مایع در یک سری Flash Tank تارسیدن به یک RVP معین صورت می پذیرد.

۲. جداسازی برپایه اختلاف نقطه جوش هیدروکربنها، جدایش عناصر سبک و قابل تبخیر از هیدروکربنهای سنگین براساس اختلاف در نقطه جوش هیدروکربنها صورت می پذیرد.

 

نکات ایمنی گاز بوتان

 

محل نگهداری گاز بوتان باید دارای تهویه مناسبی باشد . گاز بوتان تحت فشار می باشد و باید از لوازم تقلیل فشار استفاده کرد . این گاز به سیستم عصبی انسان آسیب می رساند . گاز بوتان به شدت آتش زا بوده و باید از جرقه و آتش به دور باشد . استنشاق بوتان می تواند باعث خواب آلودگی، بی حالی، مشکل قلبی، نوسان در فشار خون، از دست دادن حافظه به طور موقت و یخ زدگی و می شود که می تواند به مرگ ناشی از خفگی و فیبریلاسیون بطنی منجر شود . این ماده فرار شایع ترین محلول برای سوء استفاده در انگلستان است، و علت ۵۲٪ از مرگ و میر در سال ۲۰۰۰ بود. گاز نرمال بوتان محرک پوست نمی باشد. اما مایع آن به دلیل سرمای زیاد ، می تواند سبب تیر کشیدن و بی حسی پوست گردد.

 

قیمت جهانی گاز

 

به دلیل نوسان قیمت برای دریافت اطلاعات دقیق با شرکت در ارتباط باشید.

 

ارتباط با ما

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم

شما عزیزان می توانید به یکی از روش های زیر با شرکت بازرگانی بین المللی کیمیاتجارت بهنام در ارتباط باشید.

شماره واتساپ تجاری شرکت :00989022311383

شماره همراه : 09056675217

ایمیل : info@oskartrading.com

آدرس : ایران،شیراز،مجتمع خلیج فارس،پلاک 4472

 

فروش گاز بوتان

 

شرکت بازرگانی کیمیا تجارت بهنام توانایی تامین تمامی محصولات زیرمجموعه نفت گاز و پتروشیمی را دارد لذا در صورت نیاز برای تامین صفر تا صد در تمامی ترم های اینکوترمز با ما در ارتباط باشید.

  • تاریخ انتشار : 2023-05-10
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید