خرید بروکری گازوئیل صادراتی از ایران

 

گازوئیل صادراتی

 

باسلام خدمت مشتریان عزیز شرکت بین المللی کیمیا تجارت بهنام در این صفحه قصد داریم همه اطلاعات مربوط به خرید بروکری گازوئیل صادراتی از ایران و تامین آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

فروش گازوئیل صادراتی

 

شرکت کیمیا تجارت بهنام آمادگی تامین کلیه محصولات زیرمجموعه نفت/گاز و پتروشیمی را از کشورهای ایران و قطر را دارد.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه همکاری با ما در ارتباط باشید.

 

انواع گازوئیل صادراتی

 

گازوئیل که به عنوان سوخت دیزل نیز شناخته می شود مایعی قابل احتراق است که به عنوان سوخت موتورهای دیزلی استفاده می شود و معمولاً از تقطیر جزء به جزء خام حاصل می شود.

در موتورهای دیزلی ، سوخت نه با جرقه ، مانند موتورهای بنزینی ، بلکه با گرمای هوای فشرده شده در سیلندر می سوزد. سوخت دیزلی نسبت به حجم مساوی بنزین انرژی بیشتری طی احتراق آزاد می کند ، بنابراین موتورهای دیزلی به طور کلی انرژی بهتری نسبت به موتورهای بنزینی تولید می کنند.

علاوه بر این ، تولید سوخت دیزل نسبت به بنزین به مراحل تصفیه کمتری نیاز دارد ، بنابراین قیمت های خرده فروشی گازوئیل به طور سنتی بسته به مکان ، فصل ، مالیات و مقررات کمتر از بنزین است.

 

قیمت نفت از قله ۱۴ ساله فرود آمد – تجارت‌نیوز

موارد استفاده از گازوئیل در صنعت

 

گازوئیل یا سوخت دیزل امروزه برای موارد فراوانی استفاده می‌ شود. به بیان دیگر این سوخت جهان را در حرکت و پویایی نگه می‌ دارد. کالا های مصرفی مردم در سراسر جهان توسط خوردرو هایی حمل و نقل می‌ شوند که از گازوئیل به عنوان سوخت استفاده می‌ کنند.

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد چگالی گازوئیل نسبت به بنزین بیشتر است. در نتیجه وسایل نقلیه‌ ای که دارای موتور های دیزلی هستند، با استفاده از حجم مشخصی از سوخت، مسافت طولانی‌ تری را می‌ پیمایند. پس واضح است که گازوئیل یک انتخاب به صرفه و خوب برای استفاده در صنعت حمل و نقل و تجهیزات سنگین است. از نظر ظاهری نیز گازوئیل در مقایسه با بنزین سنگین‌ تر و روغنی‌ تر است. همچنین نقطه جوش گازوئیل در مقایسه با آب بیشتر است.

همچنین گفتنی است که امروزه موتور های دیزلی در صنایع مختلفی نظیر خطوط ریلی و لوکوموتیو ها، تجهیزات ساختمانی، کشاورزی و باغبانی، خودرو های سنگین و غیره کاربرد دارند. برای تامین انرژی مورد نیاز این موتور ها از سوخت‌های دیزلی و یا همان گازوئیل استفاده می‌ شود. یکی از کاربرد های عمده ژنراتور های دیزلی و به دنبال آن سوخت دیزل، ژنراتور های تولید برق است.

از گازوئیل در نیروگاه‌ ها برای تولید برق نیز استفاده می‌ شود. همچنین از این سوخت با ارزش برای افزایش راندمان مزارع کشاورزی استفاده می‌ شود. در نتیجه سوخت دیزل دارای نقش و اثری حیاتی در بهبود استاندارد زندگی مردم دنیا و رشد اقتصاد جهانی دارد.

 

نحوه تولید سوخت دیزل

 

سوخت‌های گازوئیلی درست مانند نوع بنزینی، بخش تقطیری نفت خام هستند. تولید سوخت گازوئیل مشابه بنزین است. اول تقطیر، دوم مراحل مختلف تبدیل و سوم پاکسازی انجام می‌شود.
سوخت دیزل حاوی اجزای غیرفرار بیشتری نسبت به بنزین است و محدوده جوش بالاتری دارد (بین 160 درجه سانتیگراد تا 371 درجه سانتیگراد). بنابراین، این نوع سوخت باید پاشیده شود و نمی‌توان آن را در هوا تبخیر کرد.
مانند بنزین، سوخت گازوئیل با چندین افزودنی مخلوط می‌شود تا ویژگی‌های عملکرد را تنظیم کند. با این حال، برخلاف بنزین، دو مسئله اصلی در مورد افزودنی‌ها در سوخت دیزل وجود دارد. اولین مورد تمیز نگه داشتن نازل انژکتور و دوم جلوگیری از ژل شدن در هوای سرد زمانی که دما به زیر یک نقطه خاص می‌رسد.

 

ارتباط با ما

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم

شما عزیزان می توانید به یکی از روش های زیر با شرکت بازرگانی بین المللی کیمیاتجارت بهنام در ارتباط باشید.

شماره واتساپ تجاری شرکت :00989022311383

شماره همراه : 09056675217

ایمیل : info@oskartrading.com

آدرس : ایران،شیراز،مجتمع خلیج فارس،پلاک 4472

 

خرید گازوئیل

 

شرکت بازرگانی کیمیا تجارت بهنام توانایی تامین تمامی محصولات زیرمجموعه نفت گاز و پتروشیمی را دارد لذا در صورت نیاز برای تامین صفر تا صد در تمامی ترم های اینکوترمز با ما در ارتباط باشید.

  • تاریخ انتشار : 2023-05-11
  • نظرات : بدون نظر
  •   اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
  نظرات

پاسخی بگذارید